جستجو آ ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ
ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

۱۳۸۹ مرداد ۸, جمعه

مدال افتخار

از: مهدی خراسانی


فهرست مندرجات


کمتر از دو سال از انتشار دانش‌نامه آريانا بر روی صفحۀ اينترنت می‌گذرد. هرچند هنوز عمر دانش‌نامه بسيار کوتاه و مطالبش نابه‌سامان است. ولی به‌گفتۀ معروف "قدر زر زرگر شناسد"، مسئولين محترم تلويزيون نور، آقای حارث فرهاد رحيمی، مدير تلويزيون نور و آقای عاشق لونگين فنا، مسئول بخش ادبی آن، در تاريخ ٢۵ ژوئیهٔ ٢٠۱٠، به‌پاس خدمات ارزنده‌ی فرهنگی استاد مهديزاده کابلی، مدير دانش‌نامه آريانا، به ايشان مدال افتخار اعطاء کردند.


[] مدال افتخار









با عرض سلام خدمت مسئولين محترم تلويزيون نور و به‌ويژه آقايان حارث فرهاد رحيمی و عاشق لونگين فنا!

بدينوسيله به نمايندگی از طرف همه اعضای دانش‌نامه آريانا، مراتب سپاس صميمانه خويش را به خاطر اعطاء نشان افتخار به دانشمند فرهيخته و گرانمايۀ کشور آقای مهديزاده کابلی ابراز داشته و اميدواريم که همواره در راستای فعاليت‌های فرهنگی خود موفق باشيد.

با تقديم احترامات فايقه
مهدی خراسانی
مدير روابط عمومی دانش‌نامۀ آريانا[۱]


[] يادداشت‌ها

يادداشت ۱: اين صفحه برای دانش‌نامه‌ی آريانا توسط مهدی خراسانی تهيه شده است.
يادداشت ٢: عبدالتواب وهاب: استاد مهدیزاده کابلی یک دانشمند وطن‌دوست و عاشق مردم و مملکت خود هستند که یک عمر را در کارهای فرهنگی خدمت به وطن و احیای فرهنگ غنی منطقه گذشتانده‌اند. ایشان موسس و گرداننده داشننامه آریانا بوده و این پروژه بزرگ را خودبه پیش می‌برند. دانشنامه آریانا یکی از مراکز بزرگ تحقیقی برای فرهنگ افغانستان بوده و در آینده يکی از مراجع استفاده و پژوهش برای دانشمندان افغان خواهد بود. من از ابتکار تلویزیون نور مخصوصآ حارث جان و جناب آقای عاشق فنا ژورنالیست و برنامه‌ساز زبده این تلویزیون تشکر نموده توجه‌شان را به فرهنگ و هنر افغانستان تقدیر می‌نمایم امیدوارم در این نوع برنامه در آینده موفق بوده سبب معرفی اولاد وطن‌دوست و قابل افتخار افغانستان برای ما شوند.[*]



[] پی‌نوشت‌ها

[۱]- مهدی خراسانی، مدير روابط عمومی دانشنامه آريانا



[] جُستارهای وابسته







[] سرچشمه‌ها

دانشنامه آريانا[*]


[برگشت به بالا] [گفت و گو و نظر کاربران در بارهٔ مقاله]