جستجو آ ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ
ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

۱۳۹۷ اسفند ۵, یکشنبه

نیکول آنیستون

از: دانشنامه‌ی آریانا

نیکول آنیستون

پورنوگرافیهنرمندان

نیکول آنیستون یا اشلی نیکول میلر (به انگلیسی: Nicole Aniston یا Ashley Nicole Miller) (زاده‌ی ۱۹۸۷ م)، یک مُدل عریان (Nude Model) و بازیگر پورنوگرافی آمریکایی است.


زندگی‌نامه
نیکول آنیستون

نیکول آنیستون، با نام اشلی نیکول میلر، ۹ سپتامبر ۱۹۸۷ میلادی، در سن دیگو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به‌دنیا آمد. او قبل از ورود به صنعت سرگرمی بزرگ‌سالان در یک بانک کار می‌کرد و به‌عنوان مُدل عریان با سوز راندال (Suze Randall)، عکاس و پورنوگراف انگلیسی همکار بود. از سال ۲۰۱۰ و با فیلم چشم‌سبز وارد صنعت پورنوگرافی شد و از آن‌زمان تا کنون در حدود ۳۰۰ فیلم حضور داشته‌ است.

در سال ۲۰۱۱، وی برای بزرگ‌کردن پستان، تحت جراحی‌ پلاستیک یا جراحی ترمیمی (Breast augmentation) قرار گرفت و در اوت ۲۰۱۲، پنت‌هاوس پت ماه و هم‌چنین به‌عنوان پنت‌هاوس پت سال ۲۰۱۳ از طرف این مجله انتخاب شد. در میان شرکت‌های برتر، او برای ناتی آمریکا (Naughty America)، برزرز (Brazzers)، تصاویر عجیب (Wicked Pictures)، جولس جوردن (Jules Jordan)، هاستلر (Hustler) و اویل آنجل (Evil Angel) کار می‌کند. او در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ اولین سکانس سکس مقعدی خود را برای شرکت توشی (Tushy) پر کرد.

او، که ۱۶۵ متر قد و ۶۱ کیلوگرم وزن دارد، یک ورزشکار حرفه‌ای است و هفت روز در هفته به ورزشگاه می‌رود و به تمرینات کششی و قدرتی می‌پردازد و زمان زیادی را هم صرف ماساژ آب‌گرم، مانیکور (Manicure) و پدیکور (Pedicure) می‌نماید.


فیلم‌شناسی

براساس آمار بانک اطلاعات اینترنتی فیلم بزرگسالان (Internet Adult Film Database)، که یک پایگاه داده‌های آنلاین مربوط به صنعت پورنوگرافی: بازیگران، کارگردانان و فیلم‌های پورنوگرافی است، نیکول آنیستون در ۱۸۰ فیلم بازی کرده است.


نگارخانه



[] يادداشت‌ها




[] پيوست‌ها


...


[] پی‌نوشت‌ها

...


[] جُستارهای وابسته






[] سرچشمه‌ها







[] پيوند به بیرون

[۱ ٢ ٣ ۴ ۵ ٦ ٧ ٨ ٩ ۱٠ ۱۱ ۱٢ ۱٣ ۱۴ ۱۵ ۱٦ ۱٧ ۱٨ ۱۹ ٢٠]

رده‌ها │ ...