جستجو آ ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ
ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

۱۳۸۷ مهر ۶, شنبه

صفحهٔ کاربری محمد نبی مهديزاده

من محمد نبی مهدیزاده، متولد سال ۱۳٤٩ ش. در شهر کابل، فارغ‌التحصيل رشته ژورنالسيم دانشکده ژورناليسم (در سال ۱۳٧۱ ش. از ديپارتمت راديو و تلويزيون) و فارغ‌التحصيل دوره آموزشی مهندسی راه و ساختمان در ايران (دانشکده فنی مهندسی عمران مشهد) در سال ۱۳٧۶ ش. هستم

سابقه کار در ايران: از سال ۱۳٧۶ تا ۱۳٨۵ ش. در رشته مهندسی راه و ساختمان و نقشه‌برداری پروژه‌های ساختمانی و راه‌سازی.

سابقه کار در افغانستان: از سال ۱۳٨۵ - ۱۳٨۶ ش. در شرکت ساختمانی "يره ش و هما" در کابل (پروژه ساختمان شفاءخانه امنيت کابل) و از سال زمستان ۱۳٨۶ ش. تا اکنون در مرکز ولايت جوزجان و سرپل (شبرغان) در پروژه ساختمانهای قومندانی امنيه ولايت جوزجان و سرپل مشغول به کار هستم.

در اين گروه، با شما دوستان مهربان همکاری دارم و برای اين دانش‌نامه، مقالات افغانستان‌شناسی می‌نویسم.

لطفاً نظرات خود را دربارهٔ مقالات من، به آدرس ايميل‌ام ارسال فرماييد. سپاس - انجينير محمد نبی مهدیزاده.


ليست مقالات من در اين دانشنامه:








[برگشت به بالا] [باز گشت به دانش‌نامه] [همکاران دانش‌نامه]