جستجو آ ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ
ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

محمدکاظم کاظمی از زبان خودش

محمدکاظم کاظمی که در شعر معاصر افغانستان چهره‌ای شناخته شده است و نقش برجسته‌ای در رشد و بالندگی شعر مقاومت داشت، دربارۀ خود می‌نويسد:

من متولد ١٣٤٦ در هرات هستم. در سال ١٣٥٤ به کابل کوچيدم و تا صنف ١٢ در آن‌جا درس خواندم. سپس در ١٣٦٣ راهی ايران شدم و تحصيلاتم را در رشته‌ی مهندسی ساختمان از دانشگاه مشهد به پايان بردم. از ١٣٦٥ بيش از پيش مشغول فعاليت‌های ادبی شدم و اين فعاليت‌ها در طول دهه‌ی هفتاد ادامه يافت. فعلا عضو موسسه‌ی فرهنگی "درّ دری" هستم و به فعاليت‌های ادبی و فرهنگی اشتغال دارم.[۱]


پی‌نوشت‌ها


[۱]- شعر همسايه، سايت اينترنتی آفتاب، ماهنامه‌ی ادبی - اجتماعی - فرهنگی دانشجويان دانشگاه واترلو، سال اول، شماره‌ی ٣، مرداد و شهريور ۱۳٨٤


جُستارهای وابسته



منابع


سايت اينترنتی آفتاب، ماهنامه‌ی ادبی - اجتماعی - فرهنگی دانشجويان دانشگاه واترلو




<برگشت به بالا><گفت و گو و نظر کاربران در بارهٔ مقاله>