جستجو آ ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ
ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

صفحهٔ کاربری آریانا باختریان


من یک فارسی زبان، زادهٔ شهر هرات هستم. از سال ۲۰۰۶ در ویکی‌پدیای فارسی فعال هستم و زمینهٔ همکاری من، تاریخ و فرهنگ آسیای میانه، زبان‌های ایرانی و ادبیات فارسی است. به زبان‌های فارسی، انگلیسی، آلمانی و هلندی تسلط دارم و با زبان‌های عربی کلاسیک و لاتین تا اندازه‌ای آشنایی دارم. نام کابری من در ویکی‌پدیای فارسی، آرتاکوانا، نام پایتخت سرزمین باستانی هریوه (هرات) بوده و من بدلیل علاقه به تاریخ کهن و فرهنگ غنی سرزمین مادری‌ام این نام را انتخاب کرده‌ام.

در وبگاه فیس‌بوک، صفحه‌ای به‌نام "Kabul Museum" دارم که به معرفی آثار باستانی و فرهنگ غنی سرزمینم می‌پردازد. همچنین در پروژۀ دانشنامه آریانا با استاد بزرگوارم، استاد مهدیزاده کابلی و دیگر دوستان و هموطنان با اسم مستعار "آریانا باختریان" همکاری می‌کنم.

آدرس الکترونیکی من: artacoana@hotmail.com


ليست از فعالیت‌های‌ من با اين دانش‌نامه


   نوشته‌های به زبان باختری از افغانستان کهن
   هنر پیش از اسلام افغانستان
   تمدن آمودریا
   جان بیلی
   استاد رحیم خوشنواز
   پرتو تازه بر حکومت هندوشاهان در افغانستان



نمونه‌ای از فعالیت‌های من در ویکی‌پدیای فارسی

   فرهنگ افغانستان
   تاریخ افغانستان
   باستان‌شناسی افغانستان
   ولایت‌های افغانستان


[برگشت به بالا] [باز گشت به دانش‌نامه] [همکاران دانش‌نامه]