جستجو آ ا ب پ ت ث ج چ ح
خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ
ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

صفحهٔ کاربری مهدی خراسانی


دکتر عبدالهادی (مهدی خراسانی) هستم که در سال ۱۳۴٦خورشیدی در کابل زاده شدم. در رشته پزشکی (طب) پیشینهٔ پنج سال تحصیل دارم که شوربختانه به‌سبب استقرار دولت مجاهدين در کابل تحصيلاتم ناتمام ماند. پس از آن در دانشگاه تهران در رشتۀ تاريخ به تحصيل پرداختم (فوق ليسانس تاريخ از دانشگاه تهران) و اين رشته را تا درجه دکترا پی گرفتم (دكترا از انستيتوی مطالعات آسيايی كاليفرنيا). اکنون چندين سالی است که با خانواده، در شهر لاس‌وگاس (ايالت نوادا) آمريکا، زندگی می‌کنم.

زمینه دانشگاهی و کاری من تاریخ، زبان‌شناسی، ادبیات فارسی دری، ترجمه و دانشنامه‌نويسی است و به زبان‌های فارسی دری و انگلیسی به‌طور کامل آشنایی دارم.

این‌جانب در دانش‌نامه آريانا، مديريت مقالات و مسئوليت ويرايش آنها را بر عهده دارم. بنابراين، با پوزش، هر مطلب بدون منبع و مشکوک (حتی افزودن بیشتر از سه سطر بدون ذکر منبع در مقالات اصلی) را واگردانی خواهم کرد.


ليست همکاری‌های‌ من با اين دانش‌نامه:



اين مقالات را خود يا ديگران نگاشته‌اند و من آنها را برای دانش‌نامه ارسال داشته‌ام.

ليست مقالات من در وب سايت‌های ديگر


















[برگشت به بالا] [باز گشت به دانش‌نامه] [همکاران دانش‌نامه]